Just another WordPress.com site

4kr lunch , surf och rakning.

Idag ringde kl pa 09.00. Vaknade i den grymt vidriga sangen. Tror inte dem baddade om fran senaste gasten. Allt man far som tacke ar en smutsig tjock fleecefilt. Precis vad man onskar nar man redan svettas av den daliga luften dar inne… Vaggarna ar som bekant smutsiga och flickiga. Vidrigt. Toaletten, eller egentligen hela rummet behovs det flipflop om man ska kunna ga pa golvet. Nu till lite positivare saker.

Ca kl 11.15 var jag och Oliver pa plats hos Jefry, tog ca 30min att ga. Han bad om ca 35kr for att vi skulle fa surfa ”hur lange vi ville”. Vi korde pa i 2,5h och gav han 40kr. Sen gick vi for att kaka lunch pa hans chefs stalle , men det var stangt sa det blev nagot annat billigt. En spaghetti bolognaise for 19kr.
Efter lunchen ville Oliver ga tillbaka till hotellet sa jag gick ner till Jefry och tjotade lite med han, hans chef och hans kompis som knappt kan engelska… Han fixade mat for 4 kr (bara locals som far det priset), det var helt okej, men inte det basta…
ca 3 h senare gick jag tillbaka till Oliver, genomgick en lang raknings procedur och resultatet finns nedanfor. Behover hjalp att bestamma hur jag ska styla mig sjalv. Bara att rosta !

Nu sitter vi har pa ett internetcafe efter att ha smallt i oss varsin king size burger och en kall go cola light. Pa onsdag har jag lovat att bjuda med Jefry till Beer Garden dar jag fatt tips om att dem visar fotboll, tyvarr ar det inte champions league denna veckan. Men for 40 svenska kronor sa far man dricka hur mycket Heineken draft beer man vill! Stabilt !

 

”Power/Makt/Manligt”

”Hassan”

”Bagge” /Oliver

”Classic”

”Original”

 

 

 

 

 

BONUSBILD:

”Jesper Bo Burnelius”

 

FRED

5 svar

  1. madeleine gustafsson

    Hej!Angående skägget vet jag inte vad jag ska rösta på…men jag kanske är för gammal för att rösta ändå?!Jag älskar dig dessutom hur du än ser ut.Vad kul att du fått en sådan kontakt med killen som du hyr av.Ni bor inte kungligt längre förstår jag-kan man inte be om rena lakan iallafall?
    Stannar ni kvar på bali istället för att åka till ön?Kram på dig 8och Oliver såklart) Mamma

    8 november, 2010 kl. 01:52

    • alla roster raknas!

      Jo vi overvager att fraga om nya lakan…

      8 november, 2010 kl. 02:07

  2. Angelika

    Snälla Anton, kan du inte få Oliver att raka sig också! Se till att få rena lakan.
    Ta hand om er.

    8 november, 2010 kl. 06:41

  3. Min röst faller på Power/Makt/Manligt, för att matcha sarongen! Hälsa Jeffrey!

    8 november, 2010 kl. 08:15

  4. Ojdå, du va inloggad på min dator så jag råkade skriva från ditt konto. // Melker

    8 november, 2010 kl. 08:17

Lämna en kommentar